Garantie

Garantie

Garantie

Toate produsele comercializate de catre Raveli-Sc Pred-Smy srl beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, in scris, pe adresa office@raveli.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului.

 

Garantii si Service

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Certificatul de garantie este livrat impreuna cu produsul, in cutia produsului.

Garantia de Conformitate

Garantia de conformitate a produselor oferit de catre Raveli, in baza legislatiei in vigoare. Aceasta garantie este independenta de garantia comerciala.

Perioada de conformitate este 2 ani.

Garantia comerciala

Prin garantia comerciala se asigura repararea gratuita, din partea vanzatorului sau producatorului, in baza certificatului de garantie emis.

De asemenea in cazul PRODUSELOR montate cu montatori autorizati Porta DOORS aceasta garantie se va extinde iar clientul va beneficia pe parcursul a 5 ani de garantia de conformitate, in baza cerificatului emis, de catre producator.

Repararea produselor in garantie

Daca produsul pe care l-ai cumparat de la Raveli nu mai functioneaza conform cerintelor si este inca in garantie, beneficiezi de reparatia acestuia fara costuri.

Reparatia acestor produse este asigurata de furnizorii de servicii autorizati Raveli:

1. Clientul trebuie sa ajunga cu certificatul de garantie fie intr-unul dintre magazinele/showroom-urile Raveli si completeaza formularul de Reclamatii http://sesizari.raveli.ro/sesizare-noua/ fie se poate inregistra direct pe site http://www.raveli.ro/garantie.html .

2. Dupa aprobarea formularului, se vor efectua toate demersurile necesare pentru remedierea problemei.
In cazul in care se respecta conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, acesta se va inlocui.

Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului, din momentul in care formularul de Service a fost aprobat pana cand produsul a fost reparat.




Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica cookies